Ontwikkelmethodiek voor Business Objects universes

  • Fons Pieters

    Momenteel wordt er door de ABN AMRO hard gewerkt aan de verbetering van de kwaliteit van Business Objects universes. In het kader van verbetering wordt er onder anderen gewerkt aan een ontwikkelmethodiek voor Business Objects universes. Het document dat de ontwikkelmethodiek beschrijft is bedoeld voor intern gebruik, maar is niet geheim. Via mail kan een kopie van het document worden aangevraagd. Natuurlijk verwachten wij in ruil daarvoor commentaar waarmee we het document weer kunnen verbeteren.

    Een kopie van het document is via mail aan te vragen bij Fons Pieters of bij Marcel Bruins

  • Etienne Kok

    Beste Fons,

    Graag zou ik van jou het document over de ontwikkelmethodiek voor Business Objects universes ontvangen. Ik ben tevens benieuwd of jullie ook een ontwikkelmethodiek hebben voor Business Objects rapportages.

    Ik hoor graag van je.

    Met vriendelijke groet,

    Etienne Kok

  • Jan de Jong

    Graag ontvang ik het door u genoemde document. Vanzelfsprekend zal ik u mijn op-en aanmerkingen toesturen. Ik ben zo'n 3 jaar gecertificeerd BO-developer

    groet,

    Jan de Jong

  • Erik Fransen

    Beste Fons,

    Graag ontvang ik het document. Enkele collega's van mij hebben ervaring met BO en zullen op het document reageren.

    Dank,

    Erik.

  • Tino Wendriks

    Fons,

    Indien nog van toepassing, ontvang ik graag het document met daarin de ontwikkelmethodiek voor BO universes. Met 7 jaren ervaring als universe-ontwikkelaar denk ik een bijdrage te kunnen leveren.

    Met vriendelijke groet,

    Tino Wendriks

  • Franklin Prosman

    Hoi Fons,

    Ik ben benieuwd naar het document, indien nog van toepassing. Commentaar kun je zeker terugverwachten. Oneline is een klub met vele jaren BO kennis. We verzorgen ook namens BO advanced designer trainingen.. misschien een optie voor je?

    groeten

    Franklin Prosman

    Fons Pieters schreef:

    >

    > Momenteel wordt er door de ABN AMRO hard gewerkt aan de

    > verbetering van de kwaliteit van Business Objects universes.

    > In het kader van verbetering wordt er onder anderen gewerkt

    > aan een ontwikkelmethodiek voor Business Objects universes.

    > Het document dat de ontwikkelmethodiek beschrijft is bedoeld

    > voor intern gebruik, maar is niet geheim. Via mail kan een

    > kopie van het document worden aangevraagd. Natuurlijk

    > verwachten wij in ruil daarvoor commentaar waarmee we het

    > document weer kunnen verbeteren.

    >

    > Een kopie van het document is via mail aan te vragen bij Fons

    > Pieters of bij Marcel Bruins

    >