gat in de markt buitenland

  • Olivier

    Hoi,

    Deze banketbakker wil graag een ijssalon in het buitenland beginnen, weet iemand hoe je er kan achter kan komen waar behoefte en vraag is naar hetgene wat je wil gaan aanbieden?

    Volgens mij is Nederland verzadigd van alle genotsmiddelen , het lijkt mij dan ook niet verstandig om zich op deze markt te gaan richten.

    Deze ex ondernemer (banketbakkerij) zou graag in het buitenland opnieuw willen starten, het liefst met ijs.

    Weet iemand mischien ergens een gat in de markt??

  • corne

    Is estland mischien iets voor jou. Ik heb nog geen lekkere ijssalon gezien hier. Maar moet je wel knoflook ijs kunnen maken. Is een specialiteit hier. Het is maar een idee.

    Succes!!

  • franka

    Beste olivier,

    Met een goed ijssalon kan je in het buitenland een gat in de markt vinden maar je moet de juiste personen vinden om U te helpen een zaak op te starten. Ýk woon in Turkije en hebeen makelaarsbedrijf . We hebben een kantoor in Kusadasi waar we vooral klanten hebben uit Belgie en nederland. Ook marmaris is druk bezocht in het seizoen. Een echt ijssalon gelijk bij ons kennen ze hier niet. Alleen tearooms met softijs en snacks. De vraag is hier veel van buiten landers naar een goede iýscoupe met caramel ,chocolade, aardbeien en zoveel meer. Ýk bem hier zelf een zaak begonen over 5 jaar een Belgisch cafe maar heb problemen gehad met mijn toen huidige vennoot en heb de zaak gestopt . Soms heb ik er spijt van omdat ik hier in jaren geen goede ijscoupe meer gesnoept hebt. Nu turkije is wel een moeilijk landom een zaak te starten maar eenmaal gevestigd zit er brrood in .Alleen het is seizoenarbeid. Wil je meer informatie mail me persoonlijk met je vragen ik geef je graag een antwoord terug. Veel buitenlanders hebben hier reeds een zaak opgestart. Ýk blijf bij mijn zaak. Woningen en appartementen verkopen ligt hier heel goed in de markt. Daarom een echt goed ijssalon kan hier wel zaken doen denk ik. Ýk heb in Belgie 25 jaar een eigen horecazaak gehad en weet goed wat je bedoeld.

    Groetjes

    Franka

    info@immoturk.com of gewoon mijn hotmailadres.Olivier schreef:

    >

    > Hoi,

    > Deze banketbakker wil graag een ijssalon in het buitenland

    > beginnen, weet iemand hoe je er kan achter kan komen waar

    > behoefte en vraag is naar hetgene wat je wil gaan aanbieden?

    > Volgens mij is Nederland verzadigd van alle genotsmiddelen ,

    > het lijkt mij dan ook niet verstandig om zich op deze markt

    > te gaan richten.

    > Deze ex ondernemer (banketbakkerij) zou graag in het

    > buitenland opnieuw willen starten, het liefst met ijs.

    > Weet iemand mischien ergens een gat in de markt??

  • doblo

  • doblo

  • franka

    ik heb toch al mijn adres gegeven,om hier een zaak te openen in Trukije kan je altijd mij een mail sturen naar

    francoisevanhaesebrouck@hotmailcom

    Ben hier makelaar in turkije en weet wel een zaakje over tenemen ofte koop voor een ijssalon te beginnen;

    Groetjes uit Turkije

    Franka