wie weet het????????????

  • john

    wie weet het?

    ik heb een nieuw product ontwikkelt, en ik ben van plan dit product op de markt te brengen.aangezien ik niet weet of er een markt is voor mijn product ben niet van plan een patent aan te vragen, omdat dit nogal duur is.

    dus: ik wil mijn product in de markt zetten zonder enige bescherming.

    mijn vraag is nu, is het strafbaar om bij reclamemateriaal/website te vermelden dat het product beschermt is. dus als ik product x verkoop mag ik dan vermelden dat er een patent op zit, en dat er copyright op de naam is???????????????????

    dit wil ik natuurlijk doen om de concurrentie op het verkeerde pad te brengen.

    a.u.b. alleen recaties van echte KENNERS.

    b.v.d.

  • Rick

    dat heeft weinig zin, want de ‘concurrentie’ kan zo opzoeken of jij wel echt een patent hebt aangevraagd (Bij Benelux merkenbureau als ik me niet vergis: http://www.bmb-bbm.org )

  • Danny Peters

    Dit heeft geen zin, echte kenners zoeken heel makkelijk uit of er patent op zit. Wees uniek met je product en zorg ervoor dat je zover bent met de ontwikkeling dat de concurrentie het niet zomaar na kan en wilt bouwen. Dat ze je in ieder geval niet bij kunnen halen.

    Dat heb ik ook gedaan met Reclameopuwauto.nl, niet beschermd, niemand anders heeft het.

    Succes met alles!

    Met groet,

    Danny Peters

    info@dannypeters.com

    www.dannypeters.com