Senior SAP Ondernemers gevraagd

  • Karima Gacem

    Hoi allen,

    Ik waag het 1 keertje om een verzoekje te plaatsen ;-o)

    Diverse Consultants gevraagd:

    ——————————————-

    Ik ben op zoek naar diverse SAP IS-Oil, SAP APO, SAP SCM en SAPBW/SEM Consultants, allen zowel technisch als functioneel voor permanente (vast dienstverband)en tijdelijke invulling (freelancer of partner/ondernemer).

    Daarnaast ben ik ook op zoek naar Senior SAP Portal en Senior SAP CRM Consultants, zowel technisch als functioneel.

    Ik heb 3 mogelijkheden : freelance-basis, partner (lees : ondernemer binnen de ICE-organisatie) of permanent en uiteraard kies jij waar je voorkeur naar uit gaat.

    Profiel

    ———

    Voor bovenstaande geldt dat minimaal wordt vereist :

    - 5 tot 6 jaar SAP ervaring (funtioneel of technisch)

    - internationale project-ervaring

    - minimaal 2 full life cycles

    - minimaal 1 jaar SAP IS-Oil, SAP CRM, SAP Portal, BW/SEM, APO en/of SCM ervaring.

    - bereidheid om te werken in het buitenland

    Opties :

    ————

    - Freelance-optie : goed uurtarief in onderling overleg voor de duur van het project.

    - Permanent : uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Vast dienstverband.

    - Partner : je fungeert als ondernemer binnen de ICE-organisatie en komt terug in groep bestaande partners (ondernemers) die momenteel 45 FTE telt !

    ICE :

    ——-

    ICE is een zeer kwalitatieve SAP Consultancy organisatie met vestigingen in Nederland, Engeland en Spanje. No nonsense-mentaliteit waar hard wordt gewerkt en waar de klant, commitment en kwaliteit centraal staan. ICE heeft diverse internationale opdrachtgevers en levert een correcte prijs-kwaliteit verhouding. Neem een kijkje op www.ice.nl voor meer info over de organisatie.

    Interesse ? Neem dan snel contact op via onderstaande gegevens.

    Alle informatie en communicatie wordt discreet en vertrouwelijk behandeld.

    Vriendelijke groet,

    Karima Gacem

    ICE Consulting Services

    karima.gacem@ice.nl

    010 477 64 56

    0629 076 086

  • peter

    de eisen zijn zo hoog!

  • Karima Gacem

    peter schreef:

    >

    > de eisen zijn zo hoog!

    Misschien kan je me dan informeren over jouw ervaringen ? Wellicht zie ik andere mogelijkheden voor je. Je kan je CV, indien je dat wenst, naar me mailen.

    Hoor het graag van je, waarvoor alvast dank.

    Groetjes,

    Karima