Geachte Heer / Mevrouw,

Laat ik mij allereerst even voorstellen. Mijn naam is Roel van Bremen, student Bestuurlijke informatiekunde aan de Katholieke Universiteit Nijmegen. Ik houd mij momenteel bezig met het schrijven van mijn scriptie, welke handelt over Competitive Intelligence (CI). De doelstelling betreft:

“Het in kaart brengen van de rol die ICT speelt voor Competitive Intelligence binnen het Nederlandse bedrijfsleven”.

Ik zou u willen vragen mij te helpen.

Onderstaande link brengt u naar een snel in te vullen enquête. In de enquête gaat het om vragen welke voornamelijk handelen over ICT, welke het Competitive Intelligence proces kan ondersteunen. (CI-proces: richten, zoeken (en verzamelen), analyse en verspreiden.)

Middels deze enquête wordt getracht de doelstelling te behalen.

Het invullen van de enquête kost u hooguit 15 tot 20 minuten.

Link: http://www.BI-kring.nl/bi-kring/Enquete/CIEnquete

U ontvangt een kopie van de scriptie in digitale vorm, waarin de resultaten van het onderzoek worden gepresenteerd. Met deze resultaten kunt U de rol die Informatie Communicatie Technologie (ICT) speelt voor Competitive Intelligence van Uw organisatie vergelijken met:

1. De rol die ICT speelt voor CI, zoals deze in de theorie wordt beschreven;

2. en met de rol die ICT speelt voor CI van andere organisaties.

Verder is er een appendix geformuleerd, waarin relevante websites voor CI zijn opgenomen.

Ik zou graag willen benadrukken dat alle uit de enquête verzamelde gegevens vertrouwelijk zullen worden behandeld.

Bij voorbaat dank voor u medewerking.

Hoogachtend,

Roel van Bremen R.vanbremen@student.kun.nl