Factiva

  • Michel Verbiest

    Factiva is een samenwerking van Reuters en Dow Jones. Factiva helpt bedrijven om intern en extern nieuws in hun dagelijkse werkzaamheden te integreren.

    Factiva.com laat gebruikers toe om een voortdurende toegang te hebben tot nieuws over concurrentie en klanten, nieuwe diensten en produkten, en laat toe marktonderzoek te verrichten over jullie industrie en regionale trends. Ook financiele en economische informatie is beschikbaar. De verschillende toepassingen laten toe een op maat gesneden dienst uit te werken die tegemoetkomt aan de specifieke informatie noden van de eindgebruikers.

    Factiva.com beschikt over 9,000 nieuwsbronnen. Bronnen zijn uiteraard de newswires van Reuters, Dow Jones, AP en AFP, maar ook de kranten zoals Financial Times, Wall Street Journal, de regionale kranten van Wegener, toegang tot de informatie van Marketing Data en vaktijdschriften uit verschillende industriesectoren. De inhoud is afkomstig uit 118 landen, geleverd in 22 talen.

    Bijkomende informatie over onze diensten kan u vinden op: http://www.factiva.com

  • Marie Blondeel

    Beste,

    Ik heb gehoord over jullie bedrijf, en ben namelijk opzoek naar een job hier in Barcelona! Media interesseert mij enorm. Ik vroeg me af of jullie nog engelstalige, of nederlandstalige mensen zoeken?

    Vriendelijke groet