Performance Management

  • Edwin Doggen

    Hallo,

    Bij ons op de zaak is een discussie gaande omtrent Performance Management. Moeten we ons bezig gaan houden met PM of nog niet. Of te wel is de markt er rijp voor. Wie is hier al mee bezig? En wie denkt waar heeft die Edwin het over, PM is voor ons echt nog een brug te ver?

    Ik ben benieuwd.

    Met vriendelijke groet,

    Edwin Doggen

    BI-Consultant

  • Luuk-Jan

    Performance Management is inderdaad ook bij ons op kantoor een veelgebruikte kreet. We zien het als een verlengstuk op een datawarehouse. Zo wordt het dan ook door onze consultants gepositioneerd:-)))

  • Jeroen van Zutphen

    Hoi Edwin,

    Leuk om je zo weer tegen te komen. Kijk eens op onze website (www.ordinavisionworks.nl). Onze propositie bestaat uit BI en PM.

    PM is feitelijk een top-down benadering, terwijl BI overal in de organisatie kan onstaan. In de ideale situatie liggen ze in elkaars verlengde. In markt is al best geld te verdienen met PM.

    Grtz,

    Jeroen

  • Edwin

    Hoi Jeroen,

    Was van het weekend op mijn eigen naam aan het googlen en kwam toen terecht op je reactie. Mocht je dit (na al die maanden) nog weer eens lezen mail me dan even je e-mailadres naar e.doggen@vcd.nl. Daar ben nog steeds als BI Consultant werkzaam.

    Groet en wellicht tot snel,

    Edwin