BI Consultant - potentieel business partner

  • Guido Cox

    Consultant Business Intelligence / Datawarehousing – HBO/WO

    Regio: Noord Brabant

    Potentieel Business Unit Manager - BI

    Mijn klant is een financiele dienstverlener uit Noord-Brabant. De laatste twee jaar heeft deze opdrachtgever haar core (legacy) applicaties vervangen door een state-of-the-art e-business omgeving. Mijn klant hanteert hierbij een incrementele en pragmatische ontwikkelmethodiek. Voor 2008 staat het onderwerp Management Informatie en Business Intelligence op de agenda. Wij zijn op zoek naar een Consultant met advies- en uitvoeringservaring op het gebied van Datawarehousing en Business Intelligence. De ideale consultant heeft eerder BI bewustwordings, toolselectie en implementatieprojecten begeleid. U bent bekend met jargon als Olap, ETL, Reporting, Consolidatie, Datawarehousing, Datamarts etc etc. Een netwerk binnen deze branche is een voordeel. U beschikt over een afgeronde en relevante HBO of WO opleiding (Informatiekunde, Bedrijfskunde, Econometrie) en heeft meerdere jaren ervaring op het gebied van Business Intelligence. U hanteert een leverancier/tool onafhankelijke projectaanpak.

    U treedt in dienst bij The Search Company BV en krijgt daar de mogelijkheid om vorm te geven aan een zelfstandige business unit BI, waarvan u, bij gebleken geschiktheid, Business Unit Manager kunt worden.

    Voor meer informatie over deze unieke uitdaging kunt u, mits u aan de bovengestelde criteria voldoet, contact opnemen met Drs. Guido Cox (managing director van The Search Company BV). Uw CV mailt u naar: guido -at- searchcompany -dot- nl ovv BI.

    Telefonisch kunt u Guido Cox bereiken onder: 06-150 151 90 (of kantoor: 040-2962362).

  • Ton Vermeij

    Hoi Guido,

    Heb je aanvraag gelezen.

    Een vraagje.

    Wat is er nu belangrijker, dat er hier een klant wordt geholpen met zijn probleem of dat je mensen zoekt voor jouw organisatie?

    MVG,

    Ton Vermeij

  • Guido Cox

    Beste Ton,

    Scherp! Beiden. Ik heb een klant met een concreet probleem. Graag wil ik de BI professional die gekwalificeerd is voor de rol koppelen aan de business case.

    In welke vorm dat kan later ingevuld worden. Flexibiliteit mijnerzijds staat hierin in ieder geval voorop.

    Bel me eventueel als je er meer over wilt weten of zaken toe te voegen hebt;

    06-15015190

    Guido Cox