Projecten in korte tijd

  • sara

    Mijn bedrijf houdt zich in korte tijd bezig met de ontwikkeling van verschillende projecten, afhankelijk van de wensen van de klant. En de laatste tijd merk ik dat de executietijd is toegenomen. Hoogstwaarschijnlijk hebben we een soort mislukking. Ik heb een firma nodig die dit proces kan testen en bijsturen.

  • asak

    Misschien heeft u gewoon oude software en worden hierdoor systeemcrashes gevoeld. Probeer contact op te nemen met de organisatie die dit doet.

  • fiolon

    Helaas is dit fenomeen niet ongebruikelijk, omdat de software van elke onderneming van tijd tot tijd moet worden gewijzigd en bijgewerkt, en u, als geen ander, zou hiervan op de hoogte moeten zijn. Hoe bereken je de testscore? Waarom ben je tot deze conclusie gekomen? Alleen vanwege visuele waarnemingen? Ik raad je aan om contact op te nemen met dit https://fortegrp.com/how-to-estimate-testing-time/ bedrijf en zij zullen al je problemen gemakkelijk testen. Succes!

  • Oprit

    Ik denk erover om een ​​project te doen dat verband houdt met videobewerking. Dit is een groot project. Ik ben er al mee begonnen. Maar ik kwam het probleem tegen dat mijn editor niet genoeg functies heeft. Bovendien moet ik binnenkort op zakenreis. Ik moet op de een of andere manier alles naar de cloud uploaden. Maar ik weet niet zeker of ik het op tijd kan doen. Het is jammer dat ik geen programma heb dat dit allemaal tegelijk kan.

  • Nardlen

    Kyllä, olen samaa mieltä siitä, että tämä on pieni haitta. Monilla valokuva- tai videonmuokkausohjelmilla ei ole mahdollisuutta tallentaa tiedostoja pilveen, jotta voit jatkaa työtä milloin tahansa. Mutta varmasti on sellaisia ​​toimittajia jossain. Vaikka tämä ei aina ole tarpeen. Henkilökohtaisesti suunnittelen määräajat, jotta voin tehdä kaiken ajoissa. Tietenkin on aikoja, jolloin et voi tehdä mitään. Mutta minua pelastaa se, että teen projektejani kotona ja menen harvoin mihinkään. Luultavasti freelancereina työskentelevät ihmiset menevät harvoin mihinkään.

  • Zentorna

    Ik geloof dat video-editors ons leven gemakkelijker maken. Ze hebben nu immers zoveel kansen. Ik denk dat ze vooral handig zijn voor die mensen die rapporteren. Ik herinnerde me trouwens dat ik laatst een interessante site had gezien. U kunt hier klicken en er naartoe gaan. Er lijkt een soort video-editor te zijn met een breed scala aan mogelijkheden. Als je hierin geïnteresseerd bent, kun je een kijkje nemen. Hoewel ik niet zeker weet of dit de beste videobewerkingssoftware is die er is. Maar je kunt het omwille van de interesse met anderen vergelijken.

  • Emma

    I always make a video of the scenery during the trip and share it with my friends. Sometimes the video format is incompatible or the file is too large, in such a case I will use a video converter to convert the format and compress the video, I hope this will help you too!

  • Roya

    I wanna to share 2 projects in short time here.

    One is the free MP3 downloader. It lets you download music from Bandcamp, SoundCloud, Facebook, TikTok, etc. Besides that, you can convert link to MP3 directly. No registration or installation is required. This program is taken roughly 3 months.

    The other project is about watermark remover. This project contains 2 parts. One is a watermark remover program for windows. You can use it to remove watermarks, logos, objects, persons, or text from video without hassle. On top of that, this program lets you add a watermark to MP4, which means you can replace the watermark with your own; both text and image are available to add.

    Another part of this program is about TikTok watermark remover online. This is an online tool. It helps remove TikTok videos via links, which means only paste the TikTok link, and you will get the original TikTok video without a watermark. That is really cool.

    And the whole project took our team 6 months to finish.